بازدید 3355

لیگ یک| باخت حریف استقلال در بابل و باخت خانگی ملوان

فجرسپاسی که در جام حذفی حریف استقلال شده است، در بازی با رایکا در بابل ابتدا توانست در دقیقه‌ ۴۰ به گل برسد. اما در اوایل نیمه دوم و در دقیقه‌۵۸ صائب محبی بازی را به تساوی کشاند و گل برتری را تیم بابلی در دقایق پایانی وارد دروازه فجر کرد
کد خبر: ۹۲۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 05 October 2019

هفته هفتم لیگ دسته یک، شروع خوبی برای صدرنشینان نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال بعدازظهر امروز (شنبه) با ۵ بازی شروع شد. در مهم‌ترین این بازی‌ها تیم‌های فجرسپاسی برابر رایکا‌ی بابل بازی را واگذار کرد؛ نود ارومیه و داماش گیلان مساوی کردند و بادران تهران مقابل قشقایی شیراز به پیروزی رسید.

فجر سپاسی که در جام حذفی حریف استقلال شده است، در بازی با رایکا در بابل ابتدا بازی را خوب شروع کرد و توانست در دقیقه‌ی ۴۰ توسط بابامحمدی به گل برسد. اما در اوایل نیمه دوم و در دقیقه‌ی ۵۸ صائب محبی بازیکن رایکا بازی را به تساوی کشاند و گل برتری را تیم بابلی در دقایق پایانی وارد دروازه فجر کرد تا پیروز این میدان شود.

در دیگر دیدار این هفته تیم نود ارومیه به مصاف داماش‌گیلان رفت و این دیدار با نتیجه‌ بدون گل به پایان رسید. هم‌چنین بادران تهران که مقابل تیم قشقایی به میدان رفته بود توانست با گل کریم اسلامی دروازه‌ این تیم شیرازی را در دقیقه‌ ۴۲ باز کند و ۳ امتیاز این بازی را کسب کند.

نتایج این پنج بازی به شرح زیر است:

شهرداری تبریز یک - استقلال‌خوزستان یک 

رایکا بابل ۲- فجر‌سپاسی یک 

داماش‌گیلان صفر - نود ارومیه صفر 

ملوان صفر - گل ریحان‌البرز یک 

قشقایی صفر - بادران یک 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی